Post by difibucardpark on Mar 14, 2022 18:16:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Muffin Knight ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Muffin Knight IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkt geld ▞▞▞
▞▞▞ Muffin Knight 2022 version ▞▞▞
Cool spel, maar mijn Droid Charge blijft bevriezen en opnieuw opstarten wanneer ik dit spel speel.
..jammer want het was leuk Verwijderd
We hebben dit spel voor ons kind gekocht (we moesten ook voor punten betalen, anders zal hij opgroeien terwijl hij wacht tot de laatste wereld opengaat). Nu kan hij het spel helemaal niet meer spelen.

Muffin Knight Arkadspel uti
Levels konden interessanter zijn en ERG weinig, maar goed.
Maak een tweede of een.update
Blijft achter. Zal het terug veranderen naar 5 sterren nadat het is opgelost. Nexus s
Deze game is fantastisch - 5-sterrenmateriaal - maar de multiplayer-modus werkt niet tussen Android en Apple

dingen gaan niet over op nieuwe telefoons, verslaan het laatste niveau, maar ik kan niet alle 5 sterren krijgen, want het sluit het nadat ik die duivel heb verslagen, kerel fix pleaseee
Kan niet rennen en springen. Het is alsof ik tegen een onzichtbare bakstenen muur aanloop. Ik was dol op dit spel. Overheen.
;-) geweldig spel, zo grappig als je het in co-op speelt
Net als je het spel verslaat, is het erg saai en zorg je ervoor dat je niet bij één persoon blijft😃😃
Ziet er geweldig uit en klinkt geweldig op Google Nexus 7, het spelen van games is leuk en verslavend. Ik waardeer de aanpasbare bedieningselementen. Zoals andere gebruikers hebben aangegeven, wil ik dit echt niet op FB delen, en ik zou willen dat het me niet langer lastig viel om dit te doen. Ik hou ook niet van ontwikkelaars die een betaalde app hebben en dan nog meer van je geld willen om het gemakkelijker te maken - maar goed dat ik een pincode op Play heb om te voorkomen dat mijn kinderen iets stoms doen.
#1 Spel op Android.
Ik heb het geprobeerd en nu werkt het!
GEWELDIG !!!!
Ik denk dat het ijsniveau veel te moeilijk is in vergelijking met de andere niveaus, het is net als gemakkelijk, normaal en uit het niets is het een moeilijk niveau en dat is het ijsniveau
Ik neem een gesprek aan terwijl ik MK speel, na het beëindigen van het gesprek heeft het spel de controle verloren, kan niet voor elke kaart over de rivier of het gat springen, zelfs als ik het spel opnieuw start en de telefoon nog steeds hetzelfde is, repareer deze bug, ik vind dit geweldig spel, heel erg bedankt. [update]Ok, ik repareer dat, pas je bedieningsknop aan of herschik hem en dan is het probleem verdwenen. voor iedereen met hetzelfde probleem
Ik was dol op dit spel. Ik heb zelfs voor de volledige versie betaald - vrij zeldzaam voor mij, omdat het grootste deel van mijn gamen op consoles wordt gedaan. Stel je mijn vreugde voor toen ik werd gevraagd om het spel bij te werken en een nieuw niveau te ontvangen! Hier heb ik op gewacht! Nou... Ik zou je niets kunnen vertellen over het nieuwe niveau. Ik heb er nooit oog voor gehad. Elke keer als ik het probeer te laden, crasht het. Ik moet mijn telefoon opnieuw opstarten. Dit alles had ook mijn oude favoriete levels onspeelbaar gemaakt. Ik zal mijn beoordeling herstellen wanneer het spel is opgelost.
Als je vijanden wilt laten spawnen met weinig tot geen waarschuwing, plaats dan geen muffins op hun spawn-punten. Serieus frustrerend gezeur in een verder geweldige game
Ik speelde dit spel bijna 10 jaar geleden op mijn oude Galaxy S1 en voor een spel uit 2014 werkt het heel goed op deze Note 9. Een leuk en grillig spel dat in de loop van de tijd mooi is verouderd. Sterk aangeraden.
Blijf zeggen dat er binnenkort nieuwe niveaus komen. Hoe 'binnenkort' is dat?
Zou vijf sterren zijn, maar het is onstabiel op mijn Nexus S.
Heel schattig verslavend spel, ik geniet ervan.
Werkte vroeger, daarom kochten mijn dochter en ik het. Toen braken ze het. Vervelend!
Ik hou van dit spel. Nog steeds de enige waarvoor ik ooit heb betaald. Maar bevriest zo vaak dat het veel goede runs verpest die ik heb gehad (vooral op het lava-niveau), plz repareer de bevriezingsbug en terug naar 5 sterren. Gemaakt. Terug naar boven. Maar nu is het repetitief, sorry, 4 sterren tot meer niveaus, nieuwe toons, enz.
Ik speelde de gratis versie en ik vond het geweldig. Ik heb zojuist het volledige spel gedownload en het werkt niet. Zal het vijf sterren geven als dit is opgelost.
Space Shooter: Galaxy Attack Arkādes spēles awt
Muffin Knight 街機 tgq
Laatst bijgewerkt, maak mijn telefoon steen !!
Muffin Knight Arcade dje
Echt heel leuk, de multiplayer is goed en de game krijgt nog steeds updates van tijd tot tijd, dus het is een goede game
Je kunt niet eens platformoverschrijdend spelen.
Is het online moet je met iemand linken? Zoekt naar server maar vindt nooit
Geweldig nu krijg ik gewoon fc helemaal ....
Ik heb hier geld voor betaald, maar het heeft in-app-aankopen!
Veel plezier, vooral in co-op
Ik zou dit spel 5 sterren geven omdat dit een erg leuk spel is dat jeugdherinneringen oproept, maar het Santaville-niveau is erg moeilijk en onnodig. Zou het zeker aanraden.
Echt cool
Multiplayer is nogal slecht, meestal hebben ik en mijn vrienden niet dezelfde wifi, fix dit alsjeblieft! Dan 5 sterren.
Voeg een meeslepende modus en Google Play-games toe om back-ups en gesynchroniseerde opnames op verschillende apparaten te maken! Alleen die twee dingen om een 5-sterrenspel te zijn.
Mooi zo
Muffin Knight ஆர்கேட் pgcs
Een van mijn favoriete games die is vernietigd door een update. Repareer of geef me mijn geld terug.
Muffin Knight Arkády ibv
Ik heb dit spel gekocht en geïnstalleerd vanwege de cross-platform multiplayer alleen om erachter te komen dat dit laatste niet werkt...Het vraagt me constant om het spel bij te werken om multiplayer cross-platform te kunnen spelen tussen iPhone 7 en Android... Maar noch de App Store noch Google Play hadden een update voor het spel omdat het spel al up-to-date was... Zeer teleurgesteld... Heb zelfs een mail gestuurd naar de ontwikkelaar maar kreeg geen antwoord...
Dit is een geweldig spel, maar het is niet geoptimaliseerd voor nieuwere versies van Android. 😭
Vame is leuk en verslavend, maar ze maken het belachelijk moeilijk om het Beanstalk-niveau te ontgrendelen. blijkbaar is er een prestatiesysteem, maar ik heb geen idee hoe ik kan zien welke prestaties je hebt voltooid. het spel moet ook worden bijgewerkt met nieuwe niveaus.Het is een trend die dringend moet stoppen - vooral nu Google Game nu beschikbaar is voor ontwikkelaars. Het is een leuk spel, maar als je $ je aankopen en voortgang uitgeeft, maak dan geen back-up of herstel als je je apparaat omschakelt of reset. Leuk, maar doe geen in-app aankopen.
Coole graphics en verslavende gameplay!